A boldog zoknik története

A Happy Socks ötlete 2008 tavaszán kelt életre, két barát víziójaként: terjeszteni a boldogságot azáltal, hogy egy mindennapi tárgyat színes dizájn darabbá varázsolnak három építőelemből, ami nem más, mint a minőség, szakértelem és kreativitás. Így született meg a Happy Socks. Ma a boldog zoknik már több. mint 70 országban kaphatók és minden kontinensen boldogítják viselőiket. A Happy Socks modell és dizájn kombinációinak száma szinte végtelen, szín kombinációk és minták széles választékából dolgoznak.

A minőségről

A megálmodók filozófiája egyszerű: minden alkalomra, hangulatra és stílusra van egy pár jó minőségű zoknijuk, ahogy fogalmaznak, céljuk, hogy a legjobb és legboldogabb terméket állítsák elő. Nagyon odafigyelnek a gyártási folyamatokra és kizárólag a legjobb alapanyagokat használják, minden termékük tartós, de legjobb ha kifordítva mossuk őket és nem tesszük be a szárítógépbe.

Happy Socks

A kollekcióról

Legújabb kollekciójuk kapcsán az egész világot beutazták, hogy bemutassák és ünnepeljék a márka nemzetközivé válását. Stockholm, Los Angeles, Tokio csak néhány a rengeteg helyszín közül, ahol a legutóbbi katalógusokat fotózták, ráadásul több fotóst kértek fel, hogy különböző lencséken és szemeken keresztül lássuk az amúgy is sokszínű termékkínálatot.

Együttműködés

A Happy Socks számára fontos, hogy a jótékonyságon felül a legjobb és legkreatívabb márkákkal, dizájnerekkel és szervezetekkel működjön együtt. Ilyen például Robert Rodriguez akivel a nagysikerű Walking Dead tévésorozat kapcsán készült közös kampányuk, a SOCK EM DEAD. Snoop Dogg is együttműködött a fehérnemű márkával, együtt dolgoztak három zokni dizájnon a The art of inspiration kampány keretein belül. De az elmúlt években partnerük volt az Adidas, Curtis Kulig, Minecraft, Sneakersnstuff, Keds, Mike Snow, Barneys New York, Wood Wood és még sokan mások.

Az alapítók

Mikael Söderlindh tíz évig dolgozott a reklámiparban mielőtt régi barátjával, Viktor Tell-lel közösen megalapították a Happy Socks brandet. Mikael olyan terméket szeretett volna kitalálni, amely megállja a helyét a nemzetközi piacokon és amely egy világos stratégiára és üzleti modellre épül. Egyesítve az üzleti struktúrát a saját személyes víziójával, Mikael úgy vezeti a vállalatot, hogy mindig legyen helye a kreativitásnak.

Viktor Tell évekig grafikusként dolgozott mielőtt megtalálta a helyét a divatiparban. A színes, játékos minták és formák inspirálják, így születnek a boldog zoknik az asztalán. Mottója, a “Csak játék, semmi munka” jól mutatja a márka mibenlétét, egy egyszerű és megunt tárgyat varázsolnak kreatív, jópofa sikertörténetté.

A Happy Socks megálmodói

A Happy Socks hivatalos oldalát itt találod: www.happysocks.com/eu/

Ha szeretnéd megnézni a nálunk kapható kollekciót, ide kattints